خدمات CIP فرودگاهی

یکی از خدمات قابل ارائه به مشتریان بانکداری اختصاصی بانک آینده بهره‌مندی از سرویس‌های ویژه و خدمات متنوع جایگاه تشریفات فرودگاهی در فرودگاه‌های منتخب می‌باشد. به این نحو که مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه‌های منتخب که تمایل دارند قبل و بعد از پرواز را در فضایی آرام سپری نمایند می‌توانند از سالن تشریفات فرودگاهی و امکانات موجود در آن استفاده نمایند.

هم‌اکنون این سرویس به مشتریان بانکداری اختصاصی بانک آینده در فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مهرآباد، مشهد، کیش و دبی قابل ارائه می‌باشد. هم‌چنین امکان استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی از مبدأ به فرودگاه و بالعکس نیز برقرار می‌باشد.

  خدمات قابل ارائه در این طرح به مشتریان به شرح زیر می‌باشد:

- خدمات ترانسفر: انتقال مسافر از مبدأ تا فرودگاه و هنگام برگشت از فرودگاه تا مقصد.

- انتقال مسافر از پای پلکان هواپیما تا محل جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه و بالعکس از گیت خروجی جداگانه.

- انجام کلیه امور تشریفات سپردن و استرداد بار توسط متصدیان تشریفات.

- انجام تشریفات گمرکی.

- انجام کلیه تشریفات ترافیکی اعم از رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما با سرعت و دقت مطلوب.

- پذیرایی از مسافر و هم‌چنین استفاده از رستوران سلف سرویس در جایگاه تشریفات.

- استفاده از خدمات اینترنت بی‌سیم رایگان در محل جایگاه تشریفات.

- امکان پذیرایی مشایعین در سالن تشریفات قبل از انجام پرواز و پذیرایی از مستقبلین پس از فرود هواپیما.

- امکان استفاده از خدمات ویلچر در صورت نیاز مسافر جهت استفاده در داخل سالن تشریفات و تسهیل در انتقال مسافر به هواپیما.

   مشتریان حائز شرایط دریافت خدمات CIP:

- مشتریان بانکداری اختصاصی که مجموع منابع و میانگین سه ماهه حساب‌های ایشان نزد بانک آینده، در روز ارائه درخواست CIP، حداقل مبلغ 20 میلیارد ریال می‌باشد. بنابراین مشتری حائز شرایط دریافت خدمات CIP باید هم‌زمان دارای شرایط زیر باشد:

-مجموع کل منابع ایشان در روز ارائه درخواست حداقل 20 میلیارد ریال باشد.

-میانگین موجودی کل حساب‌های وی در سه‌ماهه منتهی به‌روز ارائه درخواست، حداقل 20 میلیارد ریال باشد.

نحوهٔ دریافت خدمات:

مشتریان حائز شرایط می‌توانند از دو طریق نسبت به ارائه درخواست استفاده از خدمات یادشده اقدام نمایند.

الف) درخواست استفاده از خدمات تشریفات فرودگاهی از طریق مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب حداقل 3 روز کاری قبل از پرواز، تکمیل فرم‌های مربوطه و ارائه مدارک لازم (کپی بلیط، گذرنامه و کارت ملی مشتری و همراهان).

ب) درخواست استفاده از خدمات فرودگاهی از طریق برقراری ارتباط با خط تماس ویژه مشتریان بانکداری اختصاصی به شماره 27663330- 021 حداقل 3 روز کاری قبل از پرواز.